Współpraca

Zmieniamy sie dla Ciebie. Już niedługo pojawią się tutaj informację o współpracy. Zapraszamy niebawem!


MASZ POMYSŁ? POPROWADZISZ ZAJĘCIA LUB WARSZTATY? CZEKAMY NA CIEBIE!

Jeśli chciałbyś/chciałabyś zainteresować mieszkańców swoimi pasjami lub podzielić się swoimi umiejętnościami, koniecznie napisz do nas.

Czekamy również na Twoje propozycje zajęć lub warsztatów, o które warto poszerzyć naszą ofertę.

Ciekawy wykonawca? Spektakl? Malarz, którego warto zaprezentować? Chętnie przyjmiemy również Twoje propozycje wydarzeń kulturalnych.

Prosimy o kontakt e-mail katarzyna.polawska@dkzabiawola.pl lub telefonicznie + 48 798 075 144.


Oferta komercyjna to odpłatne usługi świadczone przez Dom Kultury w Żabiej Woli. W naszym dworku można zorganizować wydarzenie biletowane, konferencję, szkolenie lub imprezę zamkniętą.

W filii Domu Kultury Żelechów istnieje możliwość wynajęcia sali tanecznej/do ćwiczeń, której ściany wyłożone są lustrami. 

W sprawie wynajmu prosimy o kontakt pod adresem mailowym domkultury@dkzabiawola.pl  lub telefonicznie +48 46 857 82 60.

Wójt Gminy Żabia Wola ogłasza konkurs na stanowisko:
DYREKTOR DOMU KULTURY W ŻABIEJ WOLI.
Oferty należy składać do dnia 28 lutego 2025 roku do godz. 10:00.

Nazwa i adres jednostki: Dom Kultury w Żabiej Woli, ul. Warszawska 24, 96-321 Żabia Wola
Zatrudnienie na podstawie powołania na okres 3 lat.
Pełny wymiar czasu pracy.
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe,
3) doświadczenie zawodowe – co najmniej 5-letni staż pracy w instytucjach związanych z działalnością kulturalną,
4) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych,
5) przedstawienie pisemnej, autorskiej koncepcji organizacyjno-finansowej funkcjonowania Domu Kultury w Żabiej Woli z uwzględnieniem możliwości budżetowych instytucji oraz zawierającej propozycję wdrożenia nowych, a także rozwoju istniejących form działalności na okres 3 lat od daty upływu terminu składania ofert w konkursie,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.

2. Wymagania dodatkowe:
1) ukończenie studiów wyższych z zakresu nauk humanistycznych, społecznych lub sztuki, studiów podyplomowych w zakresie zarządzania,
2) co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym w instytucjach kultury.
3) znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury,
4) umiejętności menedżerskie i umiejętność kierowania zespołem,
5) umiejętność obsługi komputera i programów biurowych,
6) prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu osobowego,
7) kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zarządzanie instytucją kultury i reprezentowanie jej na zewnątrz,
2) organizacja bieżącej i długofalowej pracy Domu Kultury w Żabiej Woli,
3) odpowiedzialność za działalność Domu Kultury, w tym właściwy dobór pracowników oraz powierzone mienie,
4) zarządzanie pracownikami Domu Kultury oraz wykonywanie wobec nich czynności z zakresu prawa pracy,
5) prowadzenie działań na rzecz upowszechniania kultury i promocji Gminy Żabia Wola,
6) organizacja cyklicznych wydarzeń kulturalnych promujących Gminę Żabia Wola,
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, placówkami oświatowymi, zespołami amatorskimi, artystami i twórcami oraz mieszkańcami Gminy Żabia Wola, współpraca z Urzędem Gminy oraz gminnymi jednostkami,
8) nadzorowanie działalności Uniwersytetu Trzeciego Wieku,
9) kierowanie gospodarką finansową instytucji i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowanie planu finansowego instytucji oraz dysponowanie środkami określonymi w planie,
10) poszukiwanie i pozyskiwanie innych źródeł finansowania działalności statutowej,
11) promowanie wykonywanych zadań.

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum vitae (życiorys) z podaniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
3) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
5) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 104),
9) opracowana przez osobę przystępującą do konkursu pisemna koncepcja organizacyjno-finansowa funkcjonowania Domu Kultury w Żabiej Woli z uwzględnieniem możliwości budżetowych instytucji oraz zawierająca propozycję rozwoju nowych, a także istniejących form działalności na okres 3 lat od daty upływu terminu składania ofert w konkursie,
10) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
11) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia).

Wszystkie dokumenty oraz oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie przez kandydata, a kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.

Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lutego 2025 r. do godz. 10:00 w formie: papierowej w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Domu Kultury w Żabiej Woli, na adres: Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola lub składać osobiście w Sali Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy Żabia Wola lub za pośrednictwem elektronicznego formularza.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe:
Informacji o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Domu Kultury w Żabiej Woli udziela Centrum Usług Wspólnych w Gminie Żabia Wola, Józefina, ul, Mazowiecka 1, tel. 046 857 80 53, mail: cuw@zabiawola.pl.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze będzie umieszczona informacja o wyniku naboru na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.zabiawola.akcessnet.net oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Żabia Wola.

Wójt Gminy Żabia Wola
Maria Kłosiewicz

 

OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO
Specjalista ds. organizacyjno-technicznych

Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1 etat)

Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy:
Dom Kultury w Żabiej Woli, ul. Warszawska 27, 96-321 Żabia Wola

1. Wymagania niezbędne:

· Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);

· Wykształcenie średnie lub wyższe;

· Znajomość aktów prawnych: Ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;

· Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

· Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

· Nieposzlakowana opinia; Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Specjalista ds. organizacyjno- technicznych

· Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;

2. Wymagania dodatkowe:

· Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole;

· Talent, pomysłowość i kreatywność, poczucie estetyki;

· Terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu;

· Dokładność oraz dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań;

· Wysoka kultura osobista;

· Zaangażowanie;

· Świeże spojrzenie, otwarty umysł;

· Elastyczność w zakresie wykonywanych obowiązków;

· Dobra organizacja pracy;

· Znajomość pracy na komputerze (Microsoft Office, Excel);

3. Zakres obowiązków

· czynny udział w przygotowywaniu i realizacji wydarzeń kulturalnych DK;

· podstawowa obsługa sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego oraz sprzętu audio-wideo;

· obsługa techniczna związana z montażem i demontażem sprzętu oświetleniowego, nagłośnieniowego i technicznego wykorzystywanego podczas imprez realizowanych przez DK;

· odpowiedzialność za stan sprzętu oświetleniowego, nagłośnieniowego, elektronicznego i technicznego DK; nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, bieżący przegląd i konserwacja, dokonywanie zamówień i zakupów niezbędnych części i wyposażenia;

· wykonywanie prac technicznych związanych z prowadzoną w DK działalnością;

· nadzór nad placem zabaw – kontrola, naprawy, konserwacje;

· odpowiedzialność za stan narzędzi wykorzystywanych do prowadzenia prac remontowych i naprawczych;

· utrzymywanie porządku w pomieszczeniach biurowych, gospodarczych, magazynowych i salach DK;

· przygotowywanie pomieszczeń DK do planowanych spotkań i wydarzeń.

4. Informacja o warunkach pracy:

· Stanowisko pracy związane z przemieszczaniem się w budynku i poza nim;

· Praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami oraz udzielanie informacji i wyjaśnień;

5. Wymagane dokumenty:

· Curriculum Vitae (życiorys);

· List motywacyjny;

· Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

· Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

· Kwestionariusz osobowy, według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

· Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;

· Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska w przypadku, gdy osoba jest niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;

· Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie przez Dom Kultury w Żabiej Woli danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji;

· Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

· Oświadczenie kandydata, że nie był karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

· Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu;

· Oświadczenie kandydata, że posiada nieposzlakowaną opinię;

· Oświadczenie o niekaralności i zobowiązaniu do przestrzegania podstawowych zasad ochrony małoletnich;

· Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych Domu Kultury w Żabiej Woli.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Dotyczy oferty pracy na stanowisko Specjalista ds. organizacyjno- technicznych na adres: Dom kultury w Żabiej Woli, ul. Warszawska 27, 96-321 Żabia Wola, godziny pracy 8:00-16:00. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lutego 2025 r. do godz. 16:00.

Aplikacje, które wpłyną do Domu Kultury w Żabiej Woli po terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych, w trakcie których będzie sprawdzana niezbędna, wymagana ogłoszeniem wiedza kandydatów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 857 82 60

Żabia Wola, 27.01.2025 r.

Skip to content