Współpraca

Zmieniamy sie dla Ciebie. Już niedługo pojawią się tutaj informację o współpracy. Zapraszamy niebawem!


MASZ POMYSŁ? POPROWADZISZ ZAJĘCIA LUB WARSZTATY? CZEKAMY NA CIEBIE!

Jeśli chciałbyś/chciałabyś zainteresować mieszkańców swoimi pasjami lub podzielić się swoimi umiejętnościami, koniecznie napisz do nas.

Czekamy również na Twoje propozycje zajęć lub warsztatów, o które warto poszerzyć naszą ofertę.

Ciekawy wykonawca? Spektakl? Malarz, którego warto zaprezentować? Chętnie przyjmiemy również Twoje propozycje wydarzeń kulturalnych.

Prosimy o kontakt e-mail katarzyna.polawska@dkzabiawola.pl lub telefonicznie + 48 798 075 144.


Oferta komercyjna to odpłatne usługi świadczone przez Dom Kultury w Żabiej Woli. W naszym dworku można zorganizować wydarzenie biletowane, konferencję, szkolenie lub imprezę zamkniętą.

W filii Domu Kultury Żelechów istnieje możliwość wynajęcia sali tanecznej/do ćwiczeń, której ściany wyłożone są lustrami. 

W sprawie wynajmu prosimy o kontakt pod adresem mailowym domkultury@dkzabiawola.pl  lub telefonicznie +48 46 857 82 60.

LINK do oryginału oferty:  https://dkzabiawola.pl/wp-content/uploads/2024/07/Oferta-pracy-Menedzer-ds.-kultury.pdf

OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO MENEDŻER DS. KULTURY 
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1 etat)
Nazwa i adres jednostki, miejsce pracy: Dom Kultury w Żabiej Woli, ul. Warszawska 27, 96-321 Żabia Wola

  1.  Wymagania niezbędne:
  • Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie zawodowe poparte portfolio zrealizowanych projektów (dołączone do CV);
  • Znajomość aktów prawnych: Ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności
  • kulturalnej, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Nieposzlakowana opinia;
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Specjalista ds. kultury i organizowania imprez artystycznych;
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;

2. Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole;
  • Talent, pomysłowość i kreatywność, poczucie estetyki;
  • Terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Dokładność oraz dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Zaangażowanie;
  • Świeże spojrzenie, otwarty umysł;
  • Elastyczność w zakresie wykonywanych obowiązków;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Biegła znajomość pracy na komputerze (Microsoft Office, Excel);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

3. Zakres obowiązków

  • analiza potrzeb środowiska lokalnego pod względem oferty kulturalnej;
  • wysuwanie propozycji i planowanie działania ośrodka w zakresie merytorycznym;
  • współdziałanie w opracowaniu planów działalności programowej;
  • organizowanie koncertów, wystaw, wernisaży, warsztatów, plenerów, spotkań, konkursów plastycznych, wokalnych itp.;
  • organizowanie wypoczynku zimowego i letniego dla dzieci;
  • sporządzanie planów i scenariuszy imprez;
  • określanie potrzeb technicznych i finansowych dla realizacji imprez i projektów;
  • samodzielne prowadzenie imprez kulturalnych;
  • kontakty z artystami i wykonawcami;
  • udział we wszystkich wydarzeniach organizowanych przez DK angażując się do współpracy z pozostałymi pracownikami DK;
  • Przygotowywanie projektów umów w związku z planowanymi wydarzeniami;
  • przygotowywanie dokumentacji w związku z rozliczeniem wydarzeń;
  • współpraca z instytucjami państwowymi, jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi, szkołami, organizacjami młodzieżowymi, klubami, sponsorami i innymi podmiotami w zakresie działalności kulturalnej;
  • nawiązywanie kontaktów z partnerami do projektów artystycznych z Polski i zagranicy;
  • podejmowanie działań w celu zdobywania pozabudżetowych środków finansowych na działalność statutową ośrodka;
  • wyszukiwanie źródeł środków pomocowych (projekty, konkursy);
    przygotowanie dokumentacji w związku z pozyskiwaniem i rozliczeniem środków zewnętrznych;
  • odpowiedzialność za realizację programów dotacyjnych;
  • współpraca z instytucjami państwowymi, jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie działalności kulturalnej;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością statutową ośrodka tj. analizy, raporty, sprawozdania;
  • przygotowywanie kwartalnych sprawozdań merytorycznych oraz na polecenie dyrektora;
  • prowadzenie naboru kandydatów do zespołów i kół zainteresowań;
  • nadzór nad pracą instruktorów zajęć artystycznych DK;
  • organizacja działań w związku z uczestnictwem członków amatorskiego ruchu artystycznego w przedsięwzięciach kulturalnych;
  1. Informacja o warunkach pracy
  • Stanowisko pracy związane z przemieszczaniem się w budynku i poza nim;
  • Praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami oraz udzielanie informacji i wyjaśnień;
  • Praca przy obsłudze komputera powyżej czterech godzin dziennie.
  1. Wymagane dokumenty:
  • Curriculum Vitae (życiorys);
  • List motywacyjny;
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
  • Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  • Kwestionariusz osobowy, według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie;
  • Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska w przypadku, gdy osoba jest niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
  • Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie przez Dom Kultury w Żabiej Woli danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji;
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie kandydata, że nie był karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu;
  • Oświadczenie kandydata, że posiada nieposzlakowaną opinię;
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych Domu Kultury w Żabiej Woli.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Dotyczy oferty pracy na stanowisko Menedżer ds. kultury na adres: Dom Kultury w Żabiej Woli, ul. Warszawska 27, 96-321 Żabia Wola, godziny pracy 8:00-16:00. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 lipca 2024 r. do godz. 16:00.

Aplikacje, które wpłyną do Domu Kultury w Żabiej Woli po terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych, w trakcie których będzie sprawdzana niezbędna, wymagana ogłoszeniem wiedza kandydatów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 857 82 60

Żabia Wola, 10 lipca 2024 r.

Skip to content